Η Ιαπωνία της καρδιάς μας !!

2020-02-05

Το κόστος για το τελεφερίκ είναι 810 yen αλλά ακόμα και με καλό καιρό εγώ σας προτείνω καλύτερα την Chureito pagoda που μπορεί να ανεβείτε τα 396 σκαλοπάτια αλλά αξίζει!

Επιστρέφοντας το απόγευμα στο Τόκιο είχαμε κανονίσει ένα τελευταίο βραδινό food tour στην περιοχή Shinjuku με την εταιρεία Magical trip.

Ήταν ένα φανταστικό tour που ήταν ότι έπρεπε για να ολοκληρώσουμε το ταξίδι μας αφού την επόμενη μέρα το βράδυ ήταν η πτήση της επιστροφής μας.

Ο κύριος Kazuya ήταν ο μόνος που άργησε στο ραντεβού του για 3 ολόκληρα λεπτά κάτι που αποτελούσε είδηση για Γιαπωνέζο😂 και φύγαμε για να ξεκινήσουμε την περιήγηση μας.

Ξεκινήσαμε με ένα κατάστημα που σερβίρει σούσι και σασίμι, βλέπετε δεν χάναμε ευκαιρία να τρώμε σούσι και αυτό προτείνω να κάνετε και εσείς! Φάτε όσο περισσότερο σούσι μπορείτε και μετά ας μην ξαναδοκιμάσετε πουθενά αλλού!

Όπως στα περισσότερα Ιαπωνικά εστιατόρια η κουζίνα ήταν ανοιχτή, τα πάντα φτιάχνονται μπροστά σου και τα υλικά όπως πάντα ολόφρεσκα!

Αν και δεν ταίριαζε με το σούσι εκεί δοκίμασα το κρασί από δαμάσκηνο όπως το έλεγαν στο κατάλογο, το οποίο ήταν ουσιαστικά ένα γλυκό λικέρ που ταιριάζει απόλυτα για μετά το γεύμα σας.

Το σημαντικότερο και σε αυτό το food tour όμως ήταν η υπέροχη συζήτηση που είχαμε με τον κύριο Kazuya που απαντούσε σε όλες τις ερωτήσεις μας. Εκείνος είναι που μας αποκάλυψε ότι για ένα Ιάπωνα το να λείπει από την δουλειά του όπως εμείς για 15 μέρες είναι κάτι εξωπραγματικό!!! Ενώ δικαιούται άδεια 20 μέρες στην εταιρεία που δουλεύει γιατί ούτε αυτό είναι δεδομένο, δηλαδή δεν υπάρχει νόμος που να οριοθετεί πόσες μέρες άδεια διακουσαι, δεν τις παίρνει όλες για να δείχνει ότι νοιάζεται για την δουλειά του!!! Βέβαια και στην Ελλάδα που υπάρχει νόμος για της ημέρες που δικαιούται ο εργαζόμενος και για πολλά άλλα δεν σημαίνει ότι εφαρμόζονται κιόλας!

Μας εξήγησε ότι πλέον είναι καλά οικονομικά στη δουλειά σε εταιρεία πωλήσεων και τα σαββατοκύριακα κάνει αυτές τις ξεναγήσεις θα την εμπειρία να γνωρίζεις ανθρώπους από όλο το κόσμο και σαν επιπλέον εισόδημα.

Γιατί εδώ χρειάζονται όπως μας λέει χρήματα για τα πάντα, έχω δύο παιδιά για τα οποία πληρώνω την εκπαίδευση τους ακόμα και σε δημόσιο σχολείο, για την υγεία πάλι πληρώνουμε, και το κόστος διαβίωσης είναι υψηλό.

Φύγαμε από το εστιατόριο sushi για να πάμε σε ένα μαγαζί που θύμιζε λίγο τα Κορεάτικα μπάρμπεκιου που είχαμε απολαύσει στην Μαλαισία! Όντως μας λέει αυτού του είδους τα εστιατόρια είναι Κορεάτικα αλλά τα αγαπάμε και πολλοί Γιαπωνέζοι, αλλά και στην Ιαπωνία ζουν άλλωστε και πολλοί Κορεάτες θα προσθέσω εγώ. Μετά το πόλεμο της Κορέας πολλοί μετανάστευσαν στην Ιαπωνία όπου ζουν και αξίζει να αναφέρω ότι στην Χιροσίμα με την έκρηξη της ατομικής βόμβας πέθαναν 20.000 Κορεάτες που ζούσαν στην πόλη κάτι που δείχνει τον αριθμό των ανθρώπων που μετανάστευσαν λόγω του πολέμου.

Όσο για το φαγητό, εδώ ήμασταν στο στοιχείο μας, καλό ποιοτικό κρέας το οποίο ψήνεις εσύ όπως θέλεις στην μικρή ψησταριά αερίου που βρίσκεται στο τραπέζι.

Τρώγοντας βέβαια προσπαθούσαμε να μάθουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες από το κύριο Kazuya που έδειχνε να απολαμβάνει την πρώτη του συνάντηση με Έλληνες.

Τον ρωτάω αλήθεια διαβάζω ότι οι νέοι δεν θέλουν να παντρεύονται πλέον ισχύει;

Ναι είναι αλήθεια μας λέει, τα έξοδα είναι πολλά, κοιτάνε την καριέρα τους και δεν θέλουν να μπουν σε περαιτέρω δυσκολίες γιατί δεν ξέρουν αν θα τα βγάλουν πέρα.

Και εσείς πως γνωρίσατε την γυναίκα σας και αποφασίσατε να παντρευτείτε;

Την γνώρισα σε ένα πάρτι που κάναμε σε ένα χώρο που νοικιάζουν για τέτοιες περιστάσεις. Πλέον οι περισσότεροι γνωρίζονται μέσω site γνωριμιών. Αν θέλεις να βρεις νύφη 3 είναι τα πλεονεκτήματα που θα σε βοηθήσουν στην Ιαπωνία μας λέει: 1) να έχεις καλή δουλειά και να βγάζεις πολλά λεφτά 2) να έχεις καλή μόρφωση κάτι που συνδέεται με το πρώτο αφού εδώ όποιος είναι μορφωμένος έχει και καλή δουλειά 3) να είσαι ψηλός, επειδή ο λαός μας είναι μετρίου αναστήματος το να είσαι ψηλός είναι πολυ cool!😂

Και τι δεν είπαμε εκείνη την μέρα....νομίζω ήταν η πιο όμορφη παρέα που είχαμε, μάθαμε τόσα πολλά, αλλά και εκείνος που έπεφτε από τα σύννεφα όταν του λέγαμε ότι αν χρειαστεί κάνουμε και απεργίες για να διεκδικήσουμε τα δικαιώματά μας. Γούρλωνε τα μάτια, και μας έλεγε με σοβαρό ύφος: Αυτό είναι υπερβολή!!

Άσε που ακούσαμε ότι: Από αυτά που μου λέτε η κυβέρνηση η δική σας υποστηρίζει πολύ το λαό και τον βοηθάει.

Ναι σκέφτηκα μέσα μου αλλά αν έχουν παράδειγμα εσάς ο κάθε ηγέτης αυτού του κόσμου τότε πάντα θα μας πιέζουν μέχρι να χάσουμε κάθε δικαίωμα, όσοι δεν τα έχουμε χάσει ακόμα....

Με την κουβέντα βέβαια τρώγαμε και το φαΐ μας ,άλλωστε ήμαστε καλοφαγάδες!!! Μετά το συγκεκριμένο μαγαζί πήγαμε μα τελειώσουμε το tour μας με παγωτό, για να έχουμε μια γλυκιά ανάμνηση από την τελευταία νύχτα στην Ιαπωνία.

Έτσι αφού αποχαιρετήσαμε τον Kazuya πήγαμε στο ξενοδοχείο μετά από μια σύντομη βόλτα!

Την τελευταία μέρα την αφιερώσαμε σε ψώνια στα μαγαζιά μέχρι το μεσημέρι και το απόγευμα πήγαμε στο αεροδρόμιο για την πτήση της επιστροφής με λεωφορείο από το σταθμό Tokyo με 1000 γιέν. Σε όλη την διαδρομή αλλά και στο αεροδρόμιο φορούσαμε μάσκα γιατί με όλα αυτά που ακούγαμε είχαμε ανησυχήσει αλλά όλα πήγαν καλά και γυρίσαμε στην πατρίδα όπου ήδη οργανώνουμε το επόμενο ταξίδι μας !

Επόμενος προορισμός το Περού που είχα βάλει ως στόχο εδώ και πολλά χρόνια!!

Καλά ταξίδια σε όλους εύχομαι και ότι χρειαστείτε για το ταξίδι σας στην Ιαπωνία και όποιον προορισμό έχουμε επισκεφθεί μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα στην σελίδα μας στο Facebook TravelSif!!

Μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο Instagram αλλά και να κάνετε εγγραφή στο κανάλι μας στο YouTube TravelSif.

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF.Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.