Η Ιαπωνία της καρδιάς μας!!

2020-02-02

OSAKA

Την επόμενη μέρα φύγαμε για την Οσάκα που βρίσκεται αρκετά κοντά στο Κιότο. Για αυτό το λόγω δεν πήραμε λεωφορείο της Willer Express bus για να μην ξοδέψουμε μια μέρα από το πάσο μας αφού το κόστος με τρένο για αυτή την μετακίνηση ήταν μόλις 420 γιέν (3,5€) με την γραμμή τρένου που βολεύει καλύτερα την Keihan line στην τελευταία στάση την Yodoyabashi. Αν έχετε αγοράσει το JR Shinkansen railway pass η στάση είναι πιο βόρεια της πόλης οπότε θα χρειαστεί να πάρετε μέτρο για να βρεθείτε στο κέντρο της πόλης.

Φτάσαμε μέσα σε 1 ώρα και κάτι στην Οσάκα και περπατήσαμε περίπου 3 χιλιόμετρα μέχρι το ξενοδοχείο μας για να πάρουμε μια γεύση από την πόλη. Η πρώτη εικόνα μας έδειχνε μια μεγάλη πόλη σύγχρονη αλλά όταν φτάσαμε στα στενά της περιοχής Dotonbori καταλάβαμε μεγάλες διαφορές στους κατοίκους ανάμεσα στην Οσάκα και στο Τόκιο!

Το hostel μας ήταν το Iloha hostel Namba Shinsaibashi και για 2 βράδια πληρώσαμε 16 ευρώ σε κοιτώνα και ήταν το καλύτερο από όλα! Πολύ καθαρό με δωρεάν καφέ και τσάι και λόγω της εποχής δεν υπήρχε πολύς κόσμος στο κοιτώνα οπότε ήταν πιο άνετη η διαμονή μας .

Αφήσαμε τα πράγματα μας στην υποδοχή αφού και εδώ το check in ήταν στις 15:00 και φύγαμε για να κάνουμε την πρώτη βόλτα μας στην πόλη.

Το κέντρο της πόλης, η περιοχή Dotonbori έχει όλες τις ώρες της ημέρας και νύχτας πολύ κόσμο και την χαρακτηρίζουν οι ταμπέλες των καταστημάτων!!

Ορισμένες είναι αρκετά ευφάνταστες και εντυπωσιακές!

Παρατηρώντας τους ντόπιους εδώ μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ότι υπήρχαν πολλοί καπνιστές στην Οσάκα σε αντίθεση με το Τόκιο και το Κιότο και ακόμα χειρότερα υπήρχαν αρκετά σκουπίδια στους δρόμους για τα δεδομένα της Ιαπωνίας βέβαια.

Αλλά και εδώ ειχαν την ίδια ευγένεια και διάθεση για να μας βοηθήσουν όταν χρειαζόταν αφού η Οσάκα ήταν η πόλη που για κάποιο λόγω διαπιστώσαμε ότι δεν δούλευε σωστά το Google maps. Κάτι τέτοιο όπως καταλαβαίνετε δυσκολεύει την εξερεύνηση αλλά με λίγη προσοχή και καλό προσανατολισμό το βρήκαμε γρήγορα.

Καταλήξαμε στην αγορά της πόλης Kuromon για να πάρουμε και εδώ μια γεύση από τα τοπικά προϊόντα και φαγητά. Η Οσάκα είναι μια πόλη που φημίζεται για το φαγητό και έχει ορισμένα πιάτα που είναι πολύ νόστιμα. Το κορυφαίο κατά την γνώμη μου είναι το Takoyaki, δηλαδή μπάλες από αλεύρι, με γέμιση από χταπόδι, τζίντζερ, κρεμμύδι, και από πάνω βάζουν μια σάλτσα ψαριού (σαν την Wocherstershire) αποξηραμένα φύκια σε σκόνη, μαγιονέζα και νιφάδες bonito (φτιάχνετε από ψάρι παλαμίδα το οποίο αποξηρένουν). Για να πάρετε μια μερίδα με 6 τεμάχια θα δώσετε 350 γιέν (2,90€).

Εκείνο που μας έκλεψε τα βλέμματα στην αγορά ήταν το γνωστό δηλητηριώδες ψάρι που καταναλώνουν εδώ το Fugu!!! Είναι σαν τον λαγοκέφαλο και αξίζει να σημειωθεί ότι είναι εξαιρετικά τοξικό όμως εδώ στην Ιαπωνία είναι δημοφιλές πιάτο!

Υπάρχουν σεφ που εκπαιδεύονται 3 έως 5 χρόνια σε κρατικές σχολές για να πάρουν την πιστοποίηση! Μάλιστα δίνουν γραπτές εξετάσεις και έπειτα πρέπει να καθαρίσουν και να γευτούν οι ίδιοι το ψάρι με κίνδυνο την ζωή τους αν έχουν κάνει κάποιο λάθος!

Κάθε χρόνο πεθαίνουν περίπου 30 άνθρωποι από αυτό το γεύμα αφού πολλοί προσπαθούν να το καθαρίσουν μόνοι τους και να το φάνε χωρίς να έχουν την κατάλληλη εκπαίδευση!!

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ δεν θα τολμούσα να δοκιμάσω ένα τέτοιο πιάτο!!!

Και σε αυτή την αγορά τα φρέσκα θαλασσινά μας εντυπωσίασαν μόνο που τώρα δοκιμάσαμε όστρακα τα οποία ήταν ψημένα στα κάρβουνα μέσα στο ζουμί τους!!! Με λεμονάκι από πάνω ήταν όνειρο !!!

Πετύχαμε και μια κυρία που εψηνε συκωτάκια τα οποία μύριζαν υπέροχα και θύμισαν λίγο τις δικές μας γεύσεις αλλά και ένα τύπο που εψηνε λίγο με το φλόγιστρο τις καβουροδαγκάνες!!!

Δεν χορταίναμε από αυτές τις εικόνες και μακάρι να μπορούσα να σας μεταδώσω και τις μυρωδιές από αυτά τα μέρη!! Επαναλαμβάνω συνήθως αγορές που πουλάνε ψάρια και θαλασσινά μυρίζουν κάπως άσχημα αλλά αυτό δεν συμβαίνει εδώ!!!

Φύγαμε από την αγορά και κάναμε βόλτες σε διάφορα μαγαζιά με ηλεκτρονικά είδη χωρίς όμως να βρούμε κάποιες ιδιαίτερα καλές τιμές όπως έλεγαν και οι πληροφορίες μας. Στα ρούχα τώρα για όσους ενδιαφέρονται υπάρχει η Ιαπωνική αλυσίδα Uniqlo που έχει κάποιες καλές τιμές.

Από αναμνηστικά τώρα αλλά και πολλά χρήσιμα πράγματα σας προτείνω τα καταστήματα Daiso που θα βρείτε σε όλες τις πόλεις! Έχουν σχεδόν όλα τα προϊόντα τους με κόστος 100 γιέν δηλαδή 0.90€ και πραγματικά δεν θα ξέρετε τι να πρωτοαγοράσετε !!!

Εγώ σας προτείνω τα καλλυντικά, έχουν κάποιες κρέμες ενυδάτωσης και για καθαρισμό προσώπου εξαιρετικής ποιότητας, καταπληκτικά chopsticks, διαφορά σνακ, τσάι Matcha, υπέροχες κάλτσες, και τόσα άλλα!!! Φροντίστε μόνο να γράφουν Made in Japan και όχι China ειδικά στα καλλυντικά γιατί η διαφορά στην ποιότητα είναι τεράστια!!!

Έπειτα από αρκετές ώρες στα μαγαζιά στο δρόμο προς το ξενοδοχείο μας δοκιμάσαμε και ένα γλυκό με την μορφή ψαριού! Αν και ακούγεται κάπως, η γέμιση ήταν μαύρα φασόλια τα οποία με την ζάχαρη που προσθέτουν γινόταν γλύκισμα! Αν τα πετύχετε μην παραλείψετε να τα δοκιμάσετε!

Αυτή τη φορά στο ξενοδοχείο μας οι κάψουλες ήταν πολύ μεγαλύτερες και ήμασταν ακόμα πιο άνετα από τις άλλες φορές! Κάποιοι μας έλεγαν σε μηνύματα ότι θα ήταν αδύνατο να κοιμηθούν εδώ, για εμάς πάλι δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα και ήταν και πολύ οικονομικά!

Το βράδυ βγήκαμε ξανά στην πόλη που έχει πολύ ωραία ατμόσφαιρα με όλες αυτές τις φωτεινές πινακίδες και το ποτάμι που διασχίζουν μικρά πλοιάρια με τα οποία μπορείτε να κάνετε μια βραδινή βαρκάδα. Η πιο χαρακτηριστική διαφημιστική πινακίδα που αποτελεί και σύμβολο της πόλης είναι εκείνη με τον δρομέα που βρίσκεται στο τερματισμό με τα χέρια ψηλά της εταιρείας ζαχαροπλαστικής Glico!!

Υπήρχαν στιγμές που στην βόλτα μας νιώθαμε δυσφορία από το πολύ κόσμο που κυκλοφορούσε, για πρώτη φορά στο ταξίδι μας, αλλά πραγματικά κάτι τέτοιες στιγμές αναρωτιέμαι πως μπορούν να ζουν σε τέτοιες πόλεις οι άνθρωποι που κουτουλάει κυριολεκτικά ο ένας τον αλλο!!!

Έτσι κλείσαμε την πρώτη μας μέρα στην Οσάκα και πήγαμε για ξεκούραση στο ξενοδοχείο.

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF.Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.